Zwroty i reklamacje
Zwroty towarów
Klientowi przysługuje prawo anulowania
zamówienia oraz możliwość zwrotu zakupionego towaru (w oryginalnym
opakowaniu bez widocznych śladów używania) w terminie 14 dni od daty
otrzymania przedmiotu zamówienia bez podania przyczyny (ustawa z dnia 2
marca 2000 o ochronie praw konsumentów). Do zwracanego towaru należy
dołączyć pisemne Oświadczenie Zwrotu. Towar należy odesłać w terminie do
14 dni kalendarzowych od dnia odstąpienia od umowy w stanie
niezmienionym. Zwrot zamówionego towaru, następuje na koszt Klienta.
Sklep
zobowiązuje się zwrócić Klientowi należność za zwracany towar (w
oryginalnym opakowaniu) w terminie 14 dni od daty otrzymania
oświadczenia. Warunkiem zwrotu pieniędzy jest otrzymanie przez nas
towaru. Zwrotu dokonamy przelewem bankowym na konto wskazane przez
Klienta. Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
Warunkiem przyjęcia zwrotu jest dołączenie dowodu zakupu (paragonu lub
kopii faktury).
Sklep nie przyjmuje przesyłek „za pobraniem”.
Reklamacje
W
chwili odbioru towaru kupujący jest zobowiązany sprawdzić stan i
zawartość przesyłki. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności
lub uszkodzeń, prosimy o jak najszybszy kontakt z naszym sklepem.
Wszelkie reklamacje z tego tytułu będą uwzględniane jedynie w przypadku
spisania protokołu reklamacyjnego w obecności spedytora.
Wszystkie
towary znajdujące się w ofercie sklepu www.AnitaBerg.pl” są fabrycznie
nowe i posiadają 12 miesięczną gwarancję. Jeżeli stwierdzą Państwo wadę
ukrytą bądź uszkodzenie towaru, prosimy o niezwłoczny kontakt z nami e
mailem lub telefonicznie w celu ustalenia dalszego toku postępowania.
Podstawę do reklamacji stanowi karta gwarancyjna w przypadku artykułów objętych gwarancją producenta oraz dowód zakupu towaru.
Reklamacje należy złożyć pisemnie przesyłając ją e-mailem, listem poleconym lub osobiście w siedzibie firmy.
Reklamacje
złożone przez Klienta z uwagi na niezgodność szaty graficznej opakowań
towarów z ich zdjęciami i opisami zamieszczonymi na stronach
internetowych Sklepu nie będą przez Sklep rozpatrywane.
Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od daty ich wpłynięcia.